Hoop láz tréning


"Élmény, amely körbevesz!"

  • LÁTVÁNYOS változás rövid időn belül!
  • SZAKEMBEREK által kidolgozott programok.
  • Az otthoni alakformálás DESIGN TRÉNING-je!
  • A NEHEZÍTETT KARIKA gyönyörűen formázza az alakodat, és közben rendkívül szórakoztató.

A Hoop láz® tréning jellemzői

A Hoop láz® tréning a hulahoppozás továbbgondolt variációja.

Nehezített karikára lett lefejlesztve a tréning, szakemberek bevonásával. Szakembereinket itt találod.

A Hoop láz® tréninghez speciális innovációs Hoop láz® karikát fejlesztettünk, de a tréning "klasszikus" karikával is végezhető.

A Hoop láz® tréning elsősorban otthoni edzésre, online formában lett kitalálva

Másodsorban személyesen is részt tudsz venni a meghirdetett "csoportos workshopba". történő jelentkezéseddel.

A Hoop láz® tréningek többféle stílusban elérhetőek, melyekre online formában tudsz havi bérletet vásárolni.

A havi bérleted megvásárlásakor egy hónapig korlátlan számban mozoghatsz a tréningre.

Egy online Hoop láz® tréning megvásárlásával több videóhoz is hozzájutsz, hogy kombinálhasd egy hónap alatt az edzéseidet.

A Hoop láz® online tréningek magukba foglalják a bemelegítés/nyújtás videókat is.


Itt megvásárolhatod Hoop láz® online tréningünket

Itt tudsz válogatni a különböző tematikájú/nehézségű/típusú tréningjeink közül.

HAVI BÉRLETEINK:

  1. BASIC/ALAP Hoop láz® tréning      könnyített tréning egyszerűsített elemekkel         SOFT line
  2. BASIC/ALAP Hoop láz® tréning      klasszikus tréning súlyzóval vagy anélkül.         SPORT line
  3. BASIC/ALAP Hoop láz® tréning      könnyű táncos elemekkel felépített tréning        DANCE line
  4. BASIC/ALAP Hoop láz® tréning      az alap tréningekből mixelt tréningcsomag       MIXED line
  5. BASIC/ALAP Hoop láz® tréning      trénerpadra specializált tréning                 SPECIALIZED line
  6. BASIC/ALAP Hoop láz® tréning      sétálós tréning nagyobb helyigénnyel          OUTDOOR line
  7. RACING Hoop láz® tréning              amatőr versenyre felkészítő tréning                      RACE line
  8. KIEGÉSZÍTŐ TRÉNING                        esztétikus járás a magassarkú cipőben         CATWALK line 


Itt megvásárolhatod Hoop láz® online tréningünket 

Nem tudsz választani?
Válaszolj az alábbi kérdésekre, és találj rá a Neked való Hoop láz® tréningre!
Amire szükséged van: 1 db ceruza, 1 db papír.
Feladat:

 1. Írd fel a papírra annak a válasznak a betűjelét ( a, b, vagy c), amelyik leginkább jellemző Rád! Minden kérdésnél egy válasz fogadható el!

2. Töltsd ki a tesztet!

3.  Számold össze, hogy az a. b. c. válaszból hány darab jött ki és nézd meg, melyik Hoop Láz® edzésformát ajánljuk Neked!

Jelöld meg, amelyek igazak Rád

1. Szeretsz  sportolni?

a.) Alapjában véve nem, (vagy nem igazán), de a fogyásomért megteszem.

b.) Alapjában véve szeretek sportolni, ha örömet okoz.

c.) A sport az életem, bármilyen újdonságot szívesen kipróbálok.

2. Szeretsz táncolni?

a.) Imádok

b.) Nem az erősségem, (vagy alkalmanként szívesen csatlakozom a barátaimhoz, vagy otthon szívesen táncolok).

c.) Egyáltalán nem szeretek, ( vagy ütemérzékem sincs hozzá).

3. Szereted a súlyzóval végzett edzéseket?

a.) Egyéb okok miatt nem szeretek ( vagy nem szeretnék) súlyzóval edzeni.

b.) Kombinálva képzelem az edzésprogramomat, amiben van súlyzós edzés is.

c.)  Kimondottan ilyen edzésformát keresek.



4. Tudok hulahoppozni?

a.)  Nem, ( vagy nem tudom, hogy tudok-e).

b.) Régen tudtam, ( vagy  gyerekkoromban tudtam, de nem vagyok benne biztos, hogy menne).

c.) Tudok.

5. Szeretnél lefogyni?

a.) Abszolút, csak ezért sportolok jelenleg, ( vagy emiatt állnék neki  a Hoop láz® tréningnek).

b.) Nem ez a fő célom, de szívesen megszabadulnék pár kilótól.

c.)  Elsősorban izmosodni szeretnék, nem a fogyás a fő célom.

6. Mennyi időt szánsz az edzésre alkalmanként?

a.)  Fél óra.

b.)  Egy óra.

c.)  Egy óránál többet.


7. Sportolsz jelenleg heti rendszerességgel? ( min. 2 alkalom/ hét)

a.)  Nem, most szeretnék nekiállni.

b.)  Rendszertelenül szoktam edzeni,( van amikor aktív vagyok akát hónapokig, de van , amikor elhanyagolom).

c.)  Igen, minden héten fix napokon mozgok, csak kivételes esetekben hagyom ki az edzést.

8. Szereted a változatos edzésprogramokat?

a.)  Nagyon! Sőt! Azért szoktam feladni az edzést, mert megunom.

b.)  Ha örömömet lelem benne, akkor nem fontos, hogy változatos legyen.

c.) Nem szeretem a változatosságot, inkább a megszokott, kialakított edzésemhez ragaszkodom.

9. Mennyire gyorsan szeretnél látványos változást elérni?

a.) Ráérek, ahogyan sikerül.

b.)  Egyáltalán nem fontos.

c.) Amilyen gyorsan csak lehet..



ÉRTÉKELÉS:

Amennyiben felírtad a válaszokat és összeszámoltad, hogy mennyi a,b,és c, válaszod született, itt találod a javaslatainkat:

Ha az A. válaszaidból van a legtöbb:

Számodra a  DANCE line, vagy  a SPORT line Hoop láz® tréning a legjobb választás!

Ha a B. válaszaidból van a legtöbb:

Számodra a SPORT line, vagy a DANCE line, vagy a MIXED line Hoop láz® tréning a legjobb választás!

Ha a C. válaszaidból van a legtöbb:

Számodra a SPORT line, vagy a MIXED line a Hoop láz® tréning a legjobb választás!



 Szívesen megvásárolnád valamelyik Hoop láz® bérletet? 

Itt találod online tréningjeinket
Személyesen szeretnél részt venni a Hoop láz® tréningen?

 Itt találod aktuális workshopunkat