Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: "ÁSZF") a

Szolgáltató

Czeglédy Péter E.V.

székhely: 8900 Zalaegerszeg, Hegyalja utca 12

Statisztikai számjel: 79093307 4791 231 20

adószám: 79093307-1-40

Telefonszám: +36-70-296-1010

E-mail cím: info@hooplaz.hu

szerződés nyelve: magyar

· Általános rendelkezések

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltató az info@hooplaz.hu weboldalon (a továbbiakban: "Weboldal") található elektronikus termékáruházban (webshopban) és a tanácsadási és konzultációs oldalon keresztül történik. Az webshopban történő vásárlás és a tanácsadási és a konzultációs oldalon történő megrendelés kereteit A Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény; A kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény; valamint A kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet szabályozza. A jelen ÁSZF útján kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, nem kerül iktatásra, a későbbiekben nem hozzáférhető, Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A § alapján törlésre kerül.

· Webshop (online áruház) - a vásárlás menete

A hooplaz.hu oldalon a Vásárló megrendelheti a Szolgáltató által forgalmazott termékeket. A vásárlás menete

• A termék kiválasztása a paraméterek (pl: méret, szín, mennyiség) megadását követően a "kosárba rakom" gombra kattintva történik.

• Ezt követően választhat a Vásárló, hogy folytatja a vásárlást és böngészést, vagy a bevásárló kocsi ikon segítségével a "kosár megtekintése" gombra kattintva megtekinti a kiválasztott termékeket és azok árait.

• A vásárlás folytatása esetén az egyes termékek bekerülésével a vásárlás végösszege automatikusan frissül. Amennyiben mégsem frissülne, úgy a "kosár frissítése" gombra kattintva frissítheti azokat.

• Az egyes termékek törlésére - az X (tételek törlése) gombra kattintva - a bankkártyás fizetésig, vagy egyéb esetben a megrendelés elküldéséig (visszalépés segítségével) lehetőség van.

• Ha a kosár tartalma mindenben megfelel a Vásárló szándékának, és már nem szeretne további termékeket a kosárba helyezni, akkor a "tovább a pénztárhoz" gombra kattintva megkezdheti a fizetés folyamatot. A pénztár oldalon lehetőség van bejelentkezni meglévő felhasználói fiókba, de a regisztráció/meglévő fiók nem feltétele a vásárlásnak. Lehetőség van továbbá megadni az esetleges kupon adatait is, amennyiben azt a Vásárló fel kívánja használni.

• A megrendelő űrlap kitöltésével a vásárló megadhatja számlázási/szállítási adatait, valamint a "megjegyzés" rovatban további üzenetet küldhet. Regisztrált vásárlók esetében az adatok előre ki vannak töltve a korábban megadottak szerint, de a Vásárló módosíthatja azokat.

• Ez követően a Vásárló választhat a fizetési módok közül:

- Átutalás

- Bankfiókba történő befizetés

- Online bankkártyás fizetés (GP Webpay)

Miután választott a fizetési lehetőségek közül, kérjük tekintse át a jelen ÁSZF rendelkezéseit, valamint az Adatkezelési Tájékoztatót.

A vásárlás befejezéséhez a jelölőnégyzet kipipálásával a Vásárló a kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el, továbbá, hogy az Adatkezelés Tájékoztatót elolvasta és megértette és adatai abban foglalt kezeléséhez hozzájárul.

A vásárlást a "megrendelés elküldése" gombra kattintva befejezi. Felhívjuk a figyelmét, hogy a vásárlás befejezése fizetési kötelezettséggel (a vásárlás összegének megfizetésével) jár melyről elektronikus számlát fog kapni! A megrendelés elküldését követően a Szolgáltató rendszere automatikus visszaigazoló e-mailben jelzi a megrendelés befogadását.

Az e-mailben szerepel a rendelés azonosító száma, a választott termékek neve, a végösszeg, a választott fizetési mód, továbbá a Vásárló személyes adatai, szállítási és számlázási címe. Amennyiben ezen visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 (negyvennyolc) órán belül a Vásárló részére nem érkezik meg, akkor a Vásárló szerződéses (fizetési) kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik és a vásárlás nem jön létre.

Szolgáltató nem felel a visszaigazolás elmaradásáért, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Vásárló rossz e-mail címet adott meg, vagy az e-mailcíméhez tartozó tárhely megtelt, így nem tud üzenetet fogadni.

Amennyiben bankkártyás fizetést választotta, és az sikeresen lezajlott, a rendelés visszaigazoló e-maillel együtt online fizetési partnerünk (GP Webpay) is visszajelzi e-mailben a sikeres tranzakciót Vásárló részére. Ekkor rendelése a webshopunkban feldolgozás alá kerül, mely 24 órán belül lezajlik.

Ennek keretében ellenőrizzük a rendelési adatokat, a rendelt termékek elérhetőségét, és a sikeres pénzügyi tranzakciót. A folyamat lezajlását követően teljesítettre állítjuk a rendelést, így abban a pillanatban Vásárló részére megérkezik elektronikus számlája és a teljesítés megkezdéséről szóló visszaigazoló e-mailünk is.

Online elérhető oktató videó vásárlása esetén a teljesítésről szóló e-mailünkben már megtalálhatóak az e termékekhez tartozó hozzáférési adatok is.

Átutalás esetén az átutaláshoz szükséges adatokat rendszerünk a megrendelést követően szintén e-mail-ben küldi el a Vásárló részére, illetve feltünteti a sikeres megrendelés visszaigazoló oldalon/ képernyőn is.

Amint számlánkra megérkezik a befizetett összeg, a rendelést teljesítettre állítjuk.

Online elérhető oktató videó, DVD, hanganyag vásárlása esetén a teljesítésről szóló e-mailünkben már megtalálhatóak az e termékekhez tartozó hozzáférési adatok is. Kérjük, az elküldés előtt ellenőrizze, hogy rendelése mindenben megfelel-e szándékának. Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, vagy nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail, kérjük azt haladéktalanul, jelezze felénk az info@hooplaz.hu e-mail címen!

A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli!

Tájékoztatjuk, hogy csak a háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó megrendeléseket teljesítünk.

A személyes megjelenéssel járó oktatások (járástechnika) és a workshop esetén a kifizetést követően a konkrét időpont egyeztetése e-mailben történik. Fontos, hogy az előre megvásárolt magánóra lejárati ideje a vásárlástól számított 30 (vagy kivételes, előre megjelölt esetben 40 (harminc/negyven) nap . Miután megérkezik számlánkra a magánóra ellenértéke felvesszük Önnel a kapcsolatot az időpont egyeztetése érdekében. Kérjük, hogy amennyiben mégsem felel meg a megbeszélt időpont, úgy azt legkésőbb 48 órával a megbeszélt időpont előtt szíveskedjen jelezni felénk. Ilyen esetben amennyiben nem kerül lemondásra a megbeszélt időpont, vagy az időponttól számított 48 órán belül mondja le az időpontot, úgy a megrendelt Szolgáltatás vételára felszámításra kerül, és nem kerül visszautalásra a Megrendelőnek. Amennyiben a megbeszélt időpont lemondására legkésőbb az időpont előtt 48 órával sor kerül, úgy vissza utaljuk Önnek a megrendelt Szolgáltatás vételárát, vagy az Ön kérésére beszámítjuk azt a következő egyeztetett időponthoz. Kérjük, az elküldés előtt ellenőrizze, hogy rendelése mindenben megfelel-e szándékának!

Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, vagy nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail, kérjük azt haladéktalanul, jelezze az info@hooplaz.hu e-mail címen!

A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

· Adatbeviteli hibák kijavítása

Az adatbeviteli hibák javítására a Megrendelésre szolgáló gombra történő kattintás előtt bármikor lehetőség van. A "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. Webshopunkban lehetőség van regisztrációra, mely regisztrációkor megadott adatokat és jelszót bejelentkezés után bármikor meg lehet változtatni a "Fiókom" menüpont alatt.

· Vételár

A vételár mindig a kiválasztott termék, Tréning mellett feltüntetett összeg, amely összegen túlmenően adó nem kerül felszámításra, így az a végső vételár. A termékek vételára azonban nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A kiszállítás költségéről tájékoztatót a jelen ÁSZF 6. pontjában találhat. Csomagolási költség nem kerül felszámításra. A Weboldalakról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalakon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az ármódosítás a módosítás időpontjában már megrendelt termékekre nem vonatkozik.

· A termék

A vásárolt termék lényeges tulajdonságait, jellemzőit a konkrét termékcikk honlapon található információs oldaláról lehet részletesen megismerni. Felhívjuk a figyelmet, hogy termékek adatlapján megjelenített képek illusztrációként szerepelnek, azok esetenként eltérhetnek a valóságtól. Amennyiben további kérdése merülne fel a termékkel kapcsolatban, úgy kérjük, azt írja meg nekünk az info@hooplaz.hu e-mail címre. A raktárkészlet gyors változásai miatt előfordulhat, hogy egyes termékek annak ellenére "raktáron" lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért a Szolgáltató felelősséget nem vállal, de a hiba felismerését követően haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót. Online elérhető termékek esetén 100%-os pénz-visszafizetési garanciát vállalunk abban az esetben, ha a termék nem vagy nem teljesen egyezik meg a leírásban foglaltakkal. Kérjük, hogy ilyen igényét az online termék megtekintését követő 14 napon belül jelezze felénk az info@hooplaz.hu e-mail címen.

· Szállítási és fizetési feltételek

A szállítás módjai:

• Csomagküldő szolgálattal

•Személyes átvétel előre utalás után átadópontunkon ( előzetes egyeztetés alapján : 1034 Budapest, Zápor utca 2/b.

A fizetés módjai:

• Átutalás (bankfiókban vagy online banki felületen)

• Bankfiókba történő befizetés Befizetéshez szükséges adatok banki átutalás vagy bankfiókba történő pénzbefizetési mód választása esetén: Czeglédy Péter E.V. Számlavezető pénzintézet: OTP Bank, Bankszámlaszám: 11771492-05163009

Banki átutalásnál vagy bankfiókba történő befizetésnél minden esetben kérjük a megrendelő nevét és a megrendelés számát, vagy a Vevő e-mail címét feltüntetni a megjegyzés rovatba (hiszen a megrendelő neve és a folyószámla tulajdonos neve nem minden esetben megegyező) a küldemény feladásának megkönnyítése és meggyorsítása érdekében.

• Online bankkártyás fizetés esetén átirányítjuk a GP Webpay oldalára;

Amint beérkezett a megrendelt termék díja, és a termék postázandó, akkor postázásra (Magyar Posta Zrt.) kerül 1-3 munkanapon belül.

A termékek postára adása minden esetben a sikeres fizetés után kezdődik meg.

A csomagolás a mennyiségtől és mérettől függően bélelt boríték, vagy karton doboz.

A Hoop Láz®karikái méretükből adódóan egyedi feltételek szerint (nem ingyenesen) kerülnek szállításra, a megrendelést követően telefonon egyeztetett információk szerint. Az inf oldalon fizikai/postázandó termék rendelése esetén postaköltséget számítunk fel, melynek díja minden karika rendelés esetén egyedi. A pontos összegről a megrendelő űrlapon a fizetési mód kiválasztása után a kapott e-mailben tájékozódhat. Minden esetben felvesszük Megrendelővel a kapcsolatot.

Amennyiben postázási címe külföldi, úgy minden esetben egyedi postázási költséget számítunk fel, melynek összegéről a megrendelést követően szintén telefonon és/ vagy e-mailben tájékoztatjuk.

Webshopunkban online termékek vásárlása esetén (online tréninganyagok) a sikeres fizetést követően a Vásárló e-mailben kapja meg a hozzáférést a termékekhez. Csak online termékek vásárlása esetén (oktató anyag) Szolgáltató nem kérhet szállítási költséget a Megrendelőtől.

A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalakon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

Amennyiben a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vásárlót azonnal, de legkésőbb két munkanapon belül tájékoztatni, valamint a Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni. A termékekhez minden esetben elektronikus számlát küldünk online a sikeres fizetést követően. Amennyiben nem találná elektronikus számláját tartalmazó e-mailt, kérjük, azonnal jelezze felénk, és mi pótoljuk. A Vásárló köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, valamint sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Az ilyen eseteket kérjük, azonnal jelezze felénk az info@hooplaz.hu e-mail címeken. Kérjük, hogy a sérült termékről/csomagról készült fényképet is mellékelje!

· Igényérvényesítés- szavatosság és jótállás

(A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletének felhasználásával)

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával? Ingó dolog (termék) hibája esetén termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított, hat, illetve tizenkét hónapon belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

10.000 Ft alatti termék esetén: 6 hónap, 10.000.-Ft feletti termék esetén: 12 hónap.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. Egyes termékek esetén ( pl. bluetooth fejhallgató) a garanciajegyen megjelölt forgalmazónál tudja érvényesíteni. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

• a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

• a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

• a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Az igényérvényesítés módja:

Ha a Vásárló szavatossági igényt kíván érvényesíteni a Szolgáltatóval szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a Vásárló bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló számlát. Szavatossági igény érvényesítésének nem feltétele a bontatlan csomagolás.

Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Online elérhető termékek esetén 100%-os pénz-visszafizetési garanciát vállalunk abban az esetben, ha a termék nem vagy nem teljesen egyezik meg a leírásban foglaltakkal. Kérjük, hogy ilyen igényét az online termék megtekintését követő 14 napon belül jelezze felénk az info@hooplaz.hu hu e-mail címen.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A termékhez a gyártó által mellékelt tájékoztató szerint illetik meg a jogok. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt szavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az a.) és a b.) pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

· Elállási/Felmondási jog

(45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet.)

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Az elállási határidő fizikai termék vásárlása esetén attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Online elérhető termékek esetén nem élhet elállási jogával, csak fizikai termék vásárlása esetén.

Felhasználhatja az alábbi elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Letöltés ITT.

Ha Ön emellett dönt, jelzése megérkezését e-mailben haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek. Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a termék árát.

A visszatérítés banki étutalással történik.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. A terméket eredeti, sértetlen állapotban köteles részünkre visszaküldeni.

Önt nem illeti meg az elállás/felmondás joga az alábbi esetekben:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti

b) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza

c) Digitális adattartalom tekintetében (Tréningek)

· Békéltető Testület

Önnek lehetősége van békéltető testülethez fordulni.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. Az eljárásról bővebben a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben vagy a békéltető testület honlapján olvashat. A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu Fax: 06 (1) 488 21 86 Telefon: 06 (1) 488 21 31

Fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje

info@hooplaz.hu e-mail címen.

· Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita békés úton nem rendeződik, ezen kívül az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

• Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat ellátó járási hivatalnál: A fogyasztók panaszaikkal a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: jarasinfo.gov.hu Bővebb információt a fogyasztovedelem.kormany.hu oldalon találnak.

• A fogyasztónak bírósági eljárás kezdeményezésére is lehetősége van.

· Szerzői jogvédelem

A Weblapokon megjelenített valamennyi tartalom (pl: könyv, tréning, előadás, workshop, szöveg, cikk, termékismertető, tájékoztató, jelen ÁSZF, ábra, kép, más információ illetve adat) szerzői jogvédelem alatt áll. Annak jogosulatlan felhasználása (pl: másolása, terjesztése) büntetőeljárás megindítását és teljes körű kártérítési eljárást von maga után. Bizonyos fent hivatkozott anyagok felhasználására a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén van lehetőség. Kérjük, ilyen igény esetén vegye fel velünk a kapcsolatot az info@hooplaz.hu e-mail címen.

· Adatvédelem

A Szolgáltató a személyes adatok kezelésekor az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint jár el. A Weblapokon történő adatkezeléséről szóló tájékoztató itt érhető el.

· Egyéb rendelkezések

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalakon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, arról Vásárlóinkat a weblapra lépéskor felugró ablakban tájékoztatjuk A Webshopban történő vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét, valamint a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Javasoljuk, hogy használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket, friss adatbázissal, és mindenkor telepítse az operációs rendszer aktuális biztonsági frissítéseit. A Szolgáltató a fentiekből eredő mindennemű felelősséget és kártérítést kizár. Utoljára frissítve: 2019. július. írhatsz...